Afscheidsdienst ds. Klaas-Willem de Jong

kerkdienst jong en oudZondag 15 januari 2017 ging ds. Klaas-Willem de Jong voor het laatst voor in onze gemeente. Na afloop van de dienst namen we afscheid van hem. Na ruim 7 jaar vertrekt Klaas-Willem de Jong uit Leidsche Rijn.

Eigen stijl kerkdiensten

De kerkdienst was helemaal in de stijl die we de afgelopen jaren samen met Klaas-Willem hebben ontwikkeld. Een stijl die past bij onze gemeente en bij Leidsche Rijn. Een paar kenmerken:

• beamergebruik
    • interactief
    • muzikaal veelkleurig
    • enthousiast

De kerkdienst had als thema ‘Het feest gaat door!’. We lazen uit de Bijbel over de bruiloft in Kana. We zoomen in op een moment: waar begint de verandering, de vernieuwing? We vierden samen het feest van de Maaltijd van de Heer. De muziekgroep werkte natuurlijk ook mee.

Na afloop was er koffie, thee en limonade, een afscheidsmoment en gelegenheid om persoonlijk afscheid te nemen van Klaas-Willem de Jong.