Ga je met me mee naar Den Haag en/of draag je iets bij?

Aanstaande maandagavond 17 december ga ik opnieuw naar Den Haag om een bijdrage te leveren aan de doorlopende viering die daar wordt gehouden, het zogenoemde kerkasiel voor de familie Tamrazyan. Door middel van een doorlopende viering wordt er tegelijkertijd aandacht gevraagd voor alle (zo’n 400) in Nederland gewortelde kinderen die hier langer dan vijf jaar verblijven maar niet voldoen aan de criteria van het kinderpardon. Voor meer informatie, hier vind je toelichting vanuit Protestantse Gemeente Den Haag en ook een stuk vanuit het Tilburgs universiteitsblad.

Mocht je iets willen inbrengen voor deze viering, op papier of door het voor te dragen, dan kan dat.
    Het kan zijn: een lied, gedicht, lezing of verhaal. Ik maak er een twee uur durend geheel van, een adventsviering met het thema: verwachten, verlangen, uitzien naar. Mocht je iets willen aanleveren maar je kunt niet mee, dat kan ook. Heel graag zelfs!
    Het is een drukke tijd, maar ik kan je vertellen dat een paar uurtjes in deze dienst ook jezelf bemoedigen en raken.

Ik vertrek maandagavond 17 december met de auto om 19.30 vanaf de Hoef en leid de dienst in Bethel van 21-23 uur. Bel gerust even als je meewilt, mijn telefoonnummer staat in de Hoefmail. En anders via Contact.
    Het adres is: Buurt- en kerkhuis Bethel, Thomas Schwenckestraat 30 , 2563 BZ Den Haag

Ds Marije Karreman