Word vriend!

Zullen we vrienden worden? Je vindt een kerk in je wijk best belangrijk, maar je vindt de stap om lid te worden te groot. Je vindt het belangrijk dat je kind(eren) iets meekrijgen van het geloof dat je zelf ooit hebt meegekregen en komt daarom naar de Levende Kerststal en het Palmpaasstokkenfeest.
Maar je vindt de stap om lid te worden of te blijven van een kerk (nog) te groot. Herken jij je hierin?
Word dan Vriend van de Protestantse Gemeente Leidsche Rijn!

Wie kan er Vriend worden?

Iedereen die de Protestantse Gemeente Leidsche Rijn een warm hart toedraagt. Bijvoorbeeld als…

• je de stap om lid te worden of te blijven te groot vindt
  • je met je kind(eren) jaarlijks onze Levende Kerststal en/of Palmpaasstokkenfeest bezoekt, maar geen lid bent
  • je een kerk in je wijk best belangrijk vindt, maar zelf eigenlijk niet gelooft

Wat krijg ik?

Je krijgt van ons een persoonlijke uitnodiging voor bijzondere activiteiten als de Levende Kerststal en thema-avonden.

Ik zou het leuk vinden als mijn kind/ kinderen uitgenodigd worden voor jullie activiteiten voor kinderen. Kan dat?

Ja, natuurlijk kan dat! Je kunt hun gegevens bij je aanmelding aan ons doorgeven. Vermeld hun geboortedatum erbij, dan krijgen ze alleen uitnodigingen voor activiteiten voor hun eigen leeftijdsgroep.

Wat kost het?

Dat bepaal je zelf. Wij vragen je elk jaar in januari of je een donatie wilt doen. Of en hoeveel je bijdraagt, bepaal je elk jaar zelf.

Hoe word ik vriend?

Je kunt je hier aanmelden.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

We registreren je gegevens in onze eigen administratie. De kerkenraad (bestuur) van onze gemeente beheert deze gegevens. We geven ze niet aan de landelijke kerk of andere organisaties. We gebruiken ze alleen om je uit te nodigen voor onze bijzondere activiteiten en voor ons jaarlijkse donatieverzoek.

Ik wil graag meer weten, waar kan ik mijn vraag stellen?

Je kunt je vraag stellen aan Annemieke Ferweda, lid van onze gemeente en voorzitter van het Pastoraal Team. Het pastoraat is ‘kerktaal’ voor de zorg voor elkaar en de ander. Haar e-mailadres is vrienden@kerkenindehoef.nl

Ja, ik wil Vriend van de Protestantse Gemeente Leidsche Rijn worden!

Naam (verplicht)

E-mailadres (verplicht)

Adres (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)