Viering jubileum 20 jaar ‘kerken in De Hoef’

In december is het 20 jaar geleden dat de eerste diensten van onze (toen nog wijk-)gemeente van start gingen. Juist in deze tijd, waarin het kerk-zijn onder druk staat, willen we dit niet ongemerkt voorbij laten gaan! Daarom hebben we het project Testament 2020 in het leven geroepen. Voel jij je op de één of andere manier betrokken bij de Protestantse Gemeente Leidsche Rijn? Heb je mooie herinneringen aan een bepaalde activiteit, een bepaald persoon of een gebeurtenis uit de afgelopen 20 jaar? Deel je ervaringen dan met ons! Het hoeft geen uitgebreid verhaal te zijn (mag wel natuurlijk!) Heb je er foto’s bij, dan is dat natuurlijk extra leuk. Ook als je de gemeente iets wilt toewensen voor de toekomst, dan kan dat.
    De bijdragen zullen gebundeld worden in een speciale map, die gepresenteerd zal worden tijdens de jubileumdienst op 17 januari 2021.
    Stuur je bijdrage uiterlijk 15 december aan testament2020@kerkenindehoef.nl