Top2000-kerkdienst

De Top2000 staat boordevol mooie nummers over liefde, hoop en verdriet. In de Bijbel zijn dit ook belangrijke onderwerpen. Iedereen kent wel een nummer uit de Top2000 en heeft hier een bepaalde ervaring mee. Je eerste kus? De openingsdans tijdens je bruiloft? Een begrafenis? Elke keer als je dat lied hoort denk je weer even terug aan toen.

Heel veel nummers vertellen het verhaal van de Liefde van onze Heer. Door de teksten goed te lezen kun je ze gemakkelijk koppelen aan teksten uit de Bijbel. Daarom organiseren wij in De Hoef, net als steeds meer kerken in Nederland elk jaar een Top2000-kerkdienst.

De liederen worden gekozen door onze band 4U. Soms kun je van tevoren ook verzoeknummers insturen.

De precieze datum voor de dienst wordt bekend gemaakt in de agenda en in de Hoefmail. En houd ook onze Facebook- of Instagrampagina in de gaten…!