Ledenadministratie

Op deze pagina vind je het formulier voor het doorgeven van wijzigingen aan onze ledenadministratie. Velden met een * zijn verplicht.

Inschrijven

Wanneer je lid wilt worden, je laten inschrijven, kijk eerst op de pagina Lid worden voor meer informatie.
Door middel van onderstaand formulier kun je je wens tot inschrijven kenbaar maken. Kies voor de optie ‘inschrijven’. Er zal dan contact met je worden opgenomen door onze predikant of een andere vertegenwoordiger van de gemeente.

Wijzigingen doorgeven

Kies de wijziging die van toepassing is en vul de gegevens in. Het is fijn als je een korte toelichting of motivatie wilt schrijven.

Uitschrijven

Ooit ben je ingeschreven als lid van de Protestantse Kerk. In de meeste gevallen zal dat zijn geweest omdat je ouders je hebben laten dopen. Bij je verhuizing is je kerklidmaatschap automatisch meeverhuisd en werd je door ons benaderd. Het kan zijn dat je geen lid meer wil zijn van de kerk, bijvoorbeeld omdat je weinig of niets (meer) hebt met kerk of geloof. Je kunt je dan laten uitschrijven door middel van het onderstaande formulier. Kies voor de optie ‘uitschrijven’.

We stellen het op prijs wanneer je een korte toelichting of motivatie wilt meegeven.

Mocht je je ooit bedenken en toch weer interesse hebben in de kerk, een dienst willen bezoeken of je weer willen inschrijven: aarzel dan niet en kom gerust eens naar een dienst of neem contact met ons op. Je bent en blijft van harte welkom!

NB: deze informatie geldt voor leden/ingeschrevenen van de Protestantse gemeente Leidsche Rijn. Ben je ergens anders lid of ingeschreven, informeer dan bij die kerk.
Ouders mogen alleen zichzelf en minderjarige kinderen uitschrijven.

Formulier wijzigingen doorgeven