Appostel

Onze gemeente maakt gebruik van de Appostel app. Via deze app ben je altijd en overal betrokken bij onze gemeente. Met de app kun je alle kerkelijke geldzaken op één plek beheren. Via Appostel kun je op een gemakkelijke manier bijvoorbeeld giften doen óf collectebonnen bestellen. Daarnaast lees je in de app onder andere nieuwsberichten van onze gemeente, informatie over de komende kerkdienst(en) en activiteiten, en kun je diensten terugluisteren. Ook de Hoefmail is nu binnen Appostel te lezen.

Hoe kan ik de Appostel app downloaden en installeren?

1. Download de Appostel app (van Betaalgroep Nederland B.V.) in de Play Store (Android) of App Store (Apple)
2. Open de app, en zoek op “Leidsche Rijn” om onze gemeente te vinden.
3. Log in met het account dat je al had op mijn.kerkenindehoef.nl voor het bestellen van collectebonnen of maak een Nieuw account aan.

Misschien heb je nog vragen over het bijdragen via de Appostel-app? Kijk dan bij Veelgestelde vragen. Staat je vraag daar niet bij? Stel hem dan via ons contactformulier.