Muziek

Muziek speelt een belangrijke rol in onze kerkdiensten. We zijn dan ook altijd op zoek naar (nog meer) muzikanten en zangers.

Heb je een muzikaal talent? Lees dan snel verder!

4U (‘For You’)

Speel je een instrument en vind je het leuk om af en toe op zondag mee te spelen in de muziekgroep? Ongeveer een keer per maand begeleidt de muziekgroep 4U in wisselende samenstelling de zondagse kerkdienst. En in december hebben we een Top 2000 dienst. Dan halen we echt alles uit de kast! Elk instrument is welkom, maar pianisten/ toetsenisten kunnen we heel goed gebruiken. Meer informatie bij Folkert Horst, via contact.

Projectkoor

Houd je van zingen? We hebben een paar keer per jaar een projectkoor waarbij we onder andere zingen in de kerstdienst. Nieuwsgierig? Vragen?  Neem contact op.